Η εξέλιξη της Αμερικανικής ταχυδρομικής υπηρεσίας.

12 Μάι.

Η Αμερικανική ταχυδρομική υπηρεσία (USPS), έχει αλλάξει τους τρόπους παράδοσης των γραμμάτων και δεμάτων με τα χρόνια, χάρης στον πόλεμο, τις οικονομικές αναταραχές και φυσικά, χάρης στις νέες τεχνολογίες. Τα psaxtiria σας παρουσιάζουν 10 από αυτούς τους τρόπους που η ταχυδρομική υπηρεσία έχει χρησιμοποιήσει για την παράδοση του ταχυδρομείου.

1. Mule Mail
19ος Αιώνας – Σήμερα!

Τα ζώα έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στις υπηρεσίες παράδοσης, (όσοι βλέπετε γουέστερν σας θυμίζω το Pony Express), και χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Μια χούφτα από μουλάρια, ταξιδεύουν 6 με 8 ώρες, πέντε μέρες την εβδομάδα, για να παραδώσουν το ταχυδρομείο και άλλες προμήθειες στους κατοίκους του Supai στην Αριζόνα. Αυτή είναι και η τελευταία διαδρομή που εξακολουθεί να λειτουργεί μόνο με μουλάρια.

2. Πνευματικοί σωλήνες ταχυδρομείου
1893-1953

Η Νέα Υόρκη, η Βοστώνη, το Σαιντ Λούις, το Σικάγο και η Φιλαδέλφεια, στηρίχθηκαν σε ένα υπόγειο σύστημα από πνευματικούς σωλήνες (με την χρήση του αέρα) για να διανέμουν το ταχυδρομείο, την περίοδο του 1893. Τα μακριά μεταλλικά κουτιά, μετέφεραν 600 επιστολές καθώς ταξίδευαν μέσα στους σωλήνες, αγγίζοντας ταχύτητες 35 mph. Υπήρξαν περίπου 27 μίλια πνευματικών σωλήνων που διέτρεχαν υπογείως την πόλη της Νέας Υόρκης, συμπεριλαμβανομένων των διαδρομών που επεκτάθηκαν πέρα από τη γέφυρα του Μπρούκλιν, συνδέοντας το Μανχάταν με το Μπρούκλιν. Η αύξηση των φορτηγών παράδοσης και ο επεκτατισμός των αστικών κέντρων, συνέβαλαν στην κατάργηση αυτού του συστήματος. Σήμερα, πολλοί από τους σωλήνες αυτούς, παραμένουν άθικτοι κάτω από τους δρόμους των πόλεων.

3. The Snowbird
1921 – Σήμερα

Αν και αυτό το όχημα δεν ήταν ποτέ επίσημα μέρος του στόλου των USPS, οι μεταφορείς στηρίχθηκαν σε αυτό το μοντέλο-Τ Snowbird για να μοιράσουν το ταχυδρομείο κατά μήκος των χιονισμένων διαδρομών. Τα οχήματα για το χιόνι χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα σε περιοχές όπως στην Μινεσότα, στο Ουισκόνσιν και την Αλάσκα για τις χειμερινές παραδόσεις.

4. Λεωφορείο ταχυδρομείου εθνικών οδών
1941-1974

Αυτό το ταχυδρομικό λεωφορείο σχεδιάστηκε για να μειώσει το χρόνο που χρειάζεται για την ταξινόμηση των γραμμάτων, αφού αυτή θα γίνονταν πάνω στο λεωφορείο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Η πρώτη σειρά λεωφορείων, που κατασκευάστηκαν από την White Motor Company, περιείχαν χώρο διαλογής και χώρο για να χωρέσουν 150 σάκους ταχυδρομείου. Οι πρόοδος όμως στην αυτοματοποιημένη ταξινόμηση στις αρχές της δεκαετίας του ’70, οδήγησε στην απόφαση να σταλούν τα οχήματα αυτά, σε ένα κεντρικό ταχυδρομείο, όπου από εκεί θα αναλάμβαναν πλέον μόνο την διανομή.

5. Victory Mail
1942-1945

Κατά την διάρκεια του πολέμου και προκειμένου να διατηρηθεί η αλληλογραφία των στρατιωτών με τους δικούς τους χωρίς να υπάρχει φόβος να χαθούν ή να καταστραφούν τα γράμματα, η ταχυδρομική υπηρεσία δημιούργησε μια φόρμα επιστολής, την οποία στην συνέχεια την συρρίκνωναν σε μικροφίλμ πριν την στείλουν. Όταν έφταναν στα κεντρικά, μεγεθύνονταν στο αρχικό μέγεθος, ταξινομούνταν και στέλνονταν στους παραλήπτες τους. Ένας τέτοιος σάκος ταχυδρομείου περιείχε ποσότητα όσο 37 σάκοι με κανονικές επιστολές, αν και οι επιστολές περιορίστηκαν σε 700 λέξεις η κάθε μία.

6. The Mailster
1957-1967

Το Mailster ήταν ένας τρίτροχος όχημα που ζύγισε 500 λίβρες, με κινητήρα 7,5 ίππων. Το μικρό του μέγεθος και η ικανότητα να ελίσσεται στην κίνηση, το έκαναν κατάλληλο για τις αναπτυγμένες προαστιακές περιοχές. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ’50, το ένα τρίτο του στόλου των USPS αποτελούνταν από τέτοια οχήματα. Παρόλα αυτά, οι μεταφορείς επιστολών είχαν μεγάλα προβλήματα, γιατί το όχημα είχε αρκετά μειονεκτήματα. Ένα από τα βασικότερα ήταν η αστάθεια του, με αποτέλεσμα και ένας σκύλος να μπορούσε να το ανατρέψει. Μετά από πολλές καταγγελίες και πολλά προβλήματα δυσλειτουργίας, η ταχυδρομική υπηρεσία το απέσυρε από τον στόλο της.

7. Missile Mail
1959

Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ο όγκος του ταχυδρομείου αυξήθηκε κατά 30%. Ο διευθυντής του ταχυδρομείου, στρατηγός Arthur Summerfield απαίτησε νέα μέσα για παράδοση προκειμένου να ικανοποιήσει τις αυξανόμενες απαιτήσεις. Έτσι γεννήθηκαν τα βλήματα ταχυδρομείου. Στις 8 Ιουνίου του 1959, το ναυτικό υποβρύχιο USS Barbero έστειλε ένα βλήμα το οποίο ήταν γεμάτο με 300 αναμνηστικές επιστολές, από την ακτή της Φλώριδας. Το βλήμα αφού πέταξε για 22 λεπτά έκανε μια άψογη κάθοδο, αλλά οι επιστολές, έπρεπε να αφαιρεθούν, να ταξινομηθούν και να παραδοθούν, κάτι που ήταν αρκετά χρονοβόρο, με αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιηθεί ποτέ αυτή η ιδέα.

8. Segway
2002

Πολύ σύντομα, αφότου παρουσιάστηκε το 2001, το Segway εισήχθη ως πειραματικό όχημα στον Αμερικάνικο ταχυδρομικό στόλο. Το Segway υποσχέθηκε να μειώσει τα προβλήματα που δημιουργούσε ο σάκος μεταφοράς επιστολών στους ταχυδρόμους και να αυξήσει των αριθμό των παραδόσεων. Αλλά τα πειράματα στη Βιρτζίνια, γρήγορα απέδειξαν ότι το Segway δεν ήταν κατάλληλο γ’ αυτήν την δουλειά. Ο λόγος? Η αδυναμία του οχήματος να κινηθεί σε χορτοτάπητα και να ανεβαίνει πεζοδρόμια. Έτσι οι διανομείς, αναγκάζονταν να ανεβοκατεβαίνουν συνέχεια από το Segway.

9. USPS και EVs
2006

Το 2006 το Αμερικάνικο ταχυδρομείο δοκίμασε ένα ηλεκτρικό φορτηγό 2 τόνων που αναπτύχθηκε από την Azure Company, αλλά η δοκιμή ήταν αναποτελεσματική, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της ταχυδρομικής υπηρεσίας. Τον Απρίλιο, Η Chrysler ανήγγειλε την πρόθεσή της να υποβάλει αίτηση, για μια ομοσπονδιακή επιχορήγηση, για να φτιάξει έναν στόλο από ηλεκτροκίνητα minivans για το ταχυδρομείο. Με τη μετατροπή 142.000 φορτηγών παράδοσης, το ταχυδρομείο θα γλίτωνε 68 εκατομμύριο γαλόνια βενζίνης.

10. Hydrogen Fuel Cell
Παρόν.

Μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, περισσότερα από 140.000 ταχυδρομικά οχήματα θα πρέπει να αντικατασταθούν. Το ταχυδρομείο εξετάζει αυτήν την περίοδο ένα όχημα υδρογόνου της GM βασισμένο στο Chevy Equinox. Ενώ τα οχήματα υδρογόνου έχουν πολλές δυνατότητες, λέει ο Darlene S. Casey ένας εκπρόσωπος των ταχυδρομείων, έχουν πολύ δρόμο ακόμα μπροστά τους.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: